8/31/2023 10:22:38 AM
کاپ سیل
کاپ 1.jpg

کاپ سیل 

کاپ سیل نوعی برچسب از جنس pvc است هنگام خرید آبمیوه هایی که داخل بطری شیشه ای ذخیره شده اند این برچسب را روی درب بطری مشاهده می کنید که باعث پلمب شدن درب بطری می شود از ورود هوا وذرات معلق به داخل بطری جلوگیری می کند .کاپ سیل علاوه بر حفاظت از محصول زیبایی ظاهری به آن می بخشد.کاپ سیل در صنایع بسته بندی بسیار کاربردی می باشد محصول بسته بندی شده  با داشتن کاپ سیل روی درب خود به مشتری اطمینان خاطر می دهد که محصولی مطمئن است  .کاپ سیل ها برای بستن در انواع نوشیدنی های گاز دار ومایعات بسیار مناسب می باشد که از خروج گاز نوشیدنی جلوگیری می کند . 

اَنواع کاپ سیل                                              

 

  • کاپ سیل سبز لوگو دار            
  • کاپ سیل مخملی مات                  
  • کاپ سیل 4 سانت
  • کاپ سیل 5 سانت

    

      قیمت روز انواع کاپ سیل

کاپ سیل حرارتی

کاپ سیل حرارتی نام دیگر غلاف حرارتی و ویسکوز حرارتی است که به صورت پوشش سلفونی به عنوان غلاف دور درب بطری پیچیده می‌شود کاپ سیل حرارتی پرکاربردترین کاپ سیل است که توسط دستگاه تمام اتوماتیک بر روی درب بطری شیشه ای پرس می شود . ویسکوز حرارتی خاصیت جمع شوندگی  در برابر حرارت دارد با قرار گرفتن درمعرض  حرارت جمع می شود دور درب بطری را مستحکم و غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت وآ سیب های احتمالی می کند.

غلاف حرارتی بطری که به منظور آکبند کردن درب بطری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از ان برای گرفتن مجوز بهداشتی صنایع غذایی ودارویی اجباری می باشد. 

غلاف حرارتی که توسط حرارت بر روی درب بطری قرارمیگیرد به صورت پوششی محافظتی چند لایه ای وضخیم طراحی می شود که در مقابل حرارت دوام زیادی از خود نشان می دهد.غلاف حرارتی بطری برای انواع درب های الومینیومی و فلزی ظروف شیشه ای با ابعاد درب بطری قابل استفاده است.

َ

کاربرد کاپ سیل حرارتی 

کاپ سیل که به صورت  پوششی  محافظ برای درب بطری مورد استفاده قرار می گیرد از ورود هرنوع مواد خارجی به محصول داخل بطری جلوگیری می کند ومحصولات کیفیت خود را حفظ می کنند .کاپ سیل در صنایع بسته بندی خوراکی و دارویی بسیار پر کاربرد است مواد غذایی با داشتن کاپ سیل بر روی درب بطری دید مشتری را به خود جلب می کنند مشتری با اطمینان بیشتر محصول را خریداری می کند . کاپ سیل در صنایع نوشیدنی های گازدار بسیار حائز اهمیت است واز خروج گاز آبمیوه ها جلوگیری می کند.شرکت های مواد غذایی ودارویی بانصب لوگوی خود بر روی کاپ سیل به بسته بندی محصولات خود ظاهری زیبایی می بخشند .

خرید وسفارش کاپ سیل 

کاپ سیل که غلافی از لیبل حرارتی است برای بستن درب جارهای شیشه ای وبطری شیشه ای کاربرد دارد کاپ سیل از جنس پلاستیک سبک می باشد برای خرید کاپ سیل ابعاد بطری مد نظر خود را ارسال کنید وتعداد کاپ سیل مورد نیاز خود را سفارش دهید.ویرا پلاست اطلس انواع کاپ سیل  در طرح ورنگ متفاوت تولید می کند.بنا به نیاز خود از طریق این مجموعه می توانید کاپ سیل مورد پسند خود را باقیمت مناسب سفارش دید ودر کمترین زمان ممکن تحویل نمایید.


مدیریت سایت

شهرک صنعتی پرند بلوار صنعت خ گلریز خ گلشن پلاک1


09330244264
.

Copyright © Digibottle. Design by Vahid Hassani